pronet logo
ÜCRETSİZ TEKLİF ALIN

Pronet Hakkında

Pronet, ev ve işyerleri için güvenlik çözümleri sunan Türkiye’nin lider elektronik güvenlik firmasıdır. 1995 yılında kurulan Pronet, tüm Türkiye’ye yayılan hizmet ağı ile 200 bine yakın abone ve 1 milyonun üzerinde kullanıcıya geniş kapsamlı ve yenilikçi hizmet sunmaktadır.

Şirket Profili

Kurulduğu günden bu yana tek işi güvenlik olan Pronet; kullanıcı dostu ve geniş seçim olanakları sağlayan alarm ve görüntüleme sistemleri ile hem bireysel hem kurumsal müşterilerin tercihidir. Türkiye’nin her yerine güvenlik çözümleri sunan şirket, bankalar ve bankalara bağlı şube ve ATM’lerden Türkiye’nin önde gelen perakende mağaza zincirlerine kadar seçkin bir müşteri portföyüne sahiptir.

Pronet, en yeni ürünü, Türkiye’nin ilk akıllı güvenlik sistemi Pronet Plus ile, interaktif güvenlik ve görüntüleme sistemleri alanına adım atmış ve konumunu daha da güçlendirmiştir. Pronet Plus, mobil uygulaması sayesinde, ev veya işyeriyle bağlantı kurarak istenilen yer ve zamanda güvenlik kontrolü sağlamaktadır. Şirket, ayrıca paket tercihine göre karbonmonoksit, LPG ve doğalgaz kaçaklarını önleyen, yangın anında Pronet Alarm Merkezi’ni uyaran, ev ya da işyerine anında ambulans yönlendirmesi yapan sistemlerle de kullanıcıların hayatlarını korumaktadır.

Güvenlik hizmetinin bir parçası olan ve deneyimli, aynı zamanda profesyonel bir kadrodan oluşan Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi, tüm aramaları anında yanıtlayarak kapsamlı bir çağrı merkezi gibi hizmet vermektedir. Hızlı büyümesini sürdüren şirket; 2012 yılında dünyanın en büyük yatırım şirketlerinden biri olan Cinven'le yatırım ortaklığı gerçekleştirerek gücüne güç katmıştır. Türkiye’de yüzde 100 müşteri memnuniyeti ilkesiyle hizmet veren Pronet, her gün 24 saat; teknolojik altyapısı, güvenlik sektöründeki benzersiz deneyimi ve 2 bin eğitimli profesyonel kadrosuyla Türkiye genelinde çalışmalarını sürdürmektedir.

Yönetim Ekibi

  • ALP SAUL

    Yönetim Kurulu Başkanı

  • EDİZ HABİP

    Pazarlama ve İş Geliştirme
    Genel Müdür Yardımcısı

  • İPEK ÖTÜGEN DİNÇER

    Satış Genel Müdür Yardımcısı
    İnsan Kaynakları & Organizasyonel Gelişim Genel Müdür Yardımcısı

  • ENGİN KURTAY

    Satış Sonrası Hizmetler
    Genel Müdür Yardımcısı

  • OLGUN KÜKRER

    Müşteri Deneyiminden Sorumlu
    Genel Müdür Yardımcısı

  • ÖZGÜR ÇETİN

    Bilgi Teknolojileri
    Genel Müdür Yardımcısı

  • MEHMET ALTAN KARAARSLAN

    Finans Direktörü

Tarihçe

Kurulduğu 1995 yılından bu yana Pronet bir çok birçok başarıya imza attı. Yılların üzerine tıklayarak kilometre taşlarımızı görebilirsiniz.

1995

› Geleceği gördük, Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi'ni kurduk.

1998

› Akmerkez’in güvenlik projesi üstlendiğimiz ilk proje oldu.

1999

› AGİT Zirvesi ile ilk kamu projemizi tamamladık.

2000

› T.C. Merkez Bankası'nı korumaya başladık.

2001

› Pronet artık Topkapı Sarayı'nda

2002

› Abonelik bedeli uygulaması ile Türkiye'de bir ilki gerçekleştirdik.

2003

› Telekomünikasyon sektöründeki ilk projemizi Avea ile gerçekleştirdik.

2005

› Abone sayımız 10.000'e ulaştı, büyümeye devam ettik Maslak'a taşındık.

2006

› Turkcell en başarılı teknoloji uygulaması ödülünü aldık.

› Gazete ilanımız ile 19. Kristal Elma ödüllerinde yapı ve yapı malzemeleri dalında Kristal Elma ödülünü kazandık.

› Üyeleri arasında Dünya Bankası'nın da bulunduğu uluslararası bir bağımsız girişim sermayesi olan Turkven, Pronet'e %50'e oranında finansal ortak oldu.

2007

› Ernst&Young Yılın Girişimcisi Yarışmasının Türkiye finalistleri arasında yer aldık, aynı yıl 20.000 aboneye ulaştık.

› Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri'nde Basında En İyi Konut ve Emlak Reklamı ödülünü kazandık.

2008

› İzmir ve Antalya'da bölge ofislerimiz açıldı. İstanbul Call Center Awards'ta En İyi Çağrı Merkezi Ödülü'nü kazandık.

2009

› Çözüm Ortaklığı Programını başlattık, 50.000 aboneye ulaştık ve yeni hizmetimiz Kameram Sistemi ilk abonesi ile tanıştı.

2010

› Yeni evimiz Flatofis'e taşındık.

2011

› 100.000'inci abonemize ulaştık, Bursa'da yeni bölge ofisimizi açtık.

2012

› Adana, Mersin ve Kocaeli'nde açılan yeni bölge ofislerimiz ile büyümeye devam ettik, Londra Merkezli bağımsız girişim sermaye şirketi Cinven ile beraber yolumuza devam etme kararı aldık.

› 24. Kristal Elma Ödüller'inde Dijital Dalı altında bulunan Mobil Uygulamalar kategorisinde 'Panik Butonu iPhone Uygulamamız' ile Kristal Elma'nın sahibi olduk.

2013

› 150.000'inci Abonemize Merhaba Dedik.

2014

› Kristal Elma ödüllerinde ‘Musibet-Biletini Kestik’ isimli viral reklam kampanyamız ‘En İyi Entegre Kampanya’ ve ‘En Yaratıcı Dijital Kampanya’ dallarında ‘Kristal Elma’ olmak üzere toplam 4 ödül kazandık.

2015

› Kariyer.net sponsorluğunda düzenlenen 13. İnsana Saygı Ödülleri’nde ‘İnsana Saygı Ödülü’nün sahibi olduk.

› Mixx Awards’da Viral dalında Gümüş Mixx ödülü aldı.

› 180 000’inci abonemize merhaba dedik.

› 10. IMI Ödülleri En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü aldık.

2016

› 15. İnsana Saygı Ödülleri'nde, iş başvurularını en hızlı ve en yüksek oranda yanıtlayan şirketlerden biri olarak bir kez daha “İnsana Saygı Ödülü”ne layık görüldük.

› Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödüllerinden Contact Center World Awards’un EMEA Bölgesi’nde (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci olduk.

› Stevie Awards 2016’da Pronet, müşterilerine yaşattığı, fark yaratan deneyimle Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi kategorisinde altın ödül ile birlikte diğer kategorilerde de 4 altın, 3 bronz ödül daha kazandı.

Bilgi Toplumu Hizmetleri

Detaylı bilgi için lütfen aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.

Bilgi Toplumu Hizmetleri

Basın Odası

  • Yaşanmış Hikayaler Pronet’i ödüle taşıdı

    Pronet, gerçek kullanıcılarının kamera önüne geçerek yaşadıkları gerçek deneyimleri anlattıkları filmlerle, Uluslararası Hermes Ödülleri’nde video kategorisinde büyük ödüle layık görüldü. Müşteri memnuniyeti alanında son yıllarda pek çok ödül kazanan marka, bu sefer kullanıcılarının memnuniyetlerini kendi yorumlarıyla anlatmaları için, onlara kulak verdi.

    Devamını Okuyun
  • Evlerin kapıları ve zilleri de artık “akıllı”

    Pronet’in son olarak geliştirdiği Akıllı Zil ev sahiplerine yeni bir hizmet sunuyor. Akıllı Zil’in kamera sistemi sayesinde, kapıya gelip zili çalan kişi, akıllı telefon üzerinden görüntülenebiliyor hatta karşılıklı konuşulabiliyor. Kapının önünde bir hareket algılandığında yanan ışık sayesinde Akıllı Zil’in, aynı zamanda kötü niyetli kişiler için caydırıcı bir etkisi var. Akıllı Kilit ile sayesinde ise, siz evde olmasanız bile kapı uzaktan açılabiliyor. Türkiye’nin ilk akıllı güvenlik hizmeti Pronet Plus kapsamında geliştirilen “Akıllı Ailesi”, kişiye özel güvenlik çözümleriyle kullanıcılarının hayatını kolaylaştırıyor.

    Devamını Okuyun
  • Ev ve işyerlerinde güvenlik için ipuçları

    Hırsızlardan korunmak için pek çok kişi kulaktan dolma yöntemlerle hareket ediyor. Bunların bir kısmı doğru olsa da, kimi farklı noktalara da dikkat etmek gerekiyor. Pronet’in Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, ev ve işyerlerinin güvenliği için uygulanabilecek etkin ve basit yöntemleri sıraladı. Habip, hırsızlığı engellemeye çalışırken, yangın, gaz kaçağı, su baskını, acil sağlık ve panik durumlarında içeriden dışarıya çıkışı engellememek için, tedbirlerin dengeli şekilde alınmasının önemine de dikkat çekti.

    Devamını Okuyun
  • Güvenlik ihtiyacı kişiye özeldir

    “Kişiselleştirme” kavramı artık hayatın bir parçası. Güvenlik alanında kişiselleştirme ise günümüzde bir lüks değil, mecburiyet. Çünkü ailesinde yaşlı veya hasta bir yakını bulunan kişiyle, çocuğunu bakıcıyla evde yalnız bırakan annenin güvenlik ihtiyacı birbirinden farklı. İşyerindeki kasasını güvence altına almayı arzu edenle, evini yangın, su baskını veya gaz kaçağı gibi tehlikelere karşı da korumak isteyenlerin beklentileri değişiklik gösteriyor. Türkiye’nin lider güvenlik şirketi Pronet, deneyimli ekibiyle kullanıcıların kişisel güvenlik senaryolarını oluşturup konfor ihtiyaçlarını belirleyerek, onlara özel teknolojik çözümler sunuyor.

    Devamını Okuyun
  • Hırsızların profili artık değişti!

    Günümüzde hırsızlık vakalarının önemli bir kısmı hane halkı evdeyken gerçekleşiyor, artık hırsızlar sadece mala değil çoğu zaman cana da kastediyor. Hırsızlık kurbanı olanların yüzde 80’i evini değiştirmeyi tercih ediyor. Pronet’in Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, ev değiştirmenin travmayı azalttığını ancak benzer olaylarla karşılaşmamak için gerekli tedbirleri de almak gerektiğini belirtiyor. 

    Devamını Okuyun
  • PRONET LOGO
    pronet logo pronet logo pronet logo
  • PRONET LOGO KULLANIMI
    pronet logo
  • PRONET SİREN
    pronet logo