pronet logo
ÜCRETSİZ TEKLİF ALIN

Müşteri deneyiminde dünyanın en iyisi Pronet

Pronet, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödüllerinden Contact Center World Awards’da, “Müşteri Deneyimi” kategorisinde dünyanın en iyisi seçildi. Herhangi bir tehlike anında oluşan sinyale müdahale etmek için abonelerine ortalama 10 saniye gibi kısa bir sürede dönüş yapan Pronet, böylece dünya standardı olan 40 saniyenin çok üstünde biz hizmet sunuyor. Las Vegas’ta düzenlenen törende ödülü teslim alan Müşteri Deneyiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Olgun Kükrer, “Sektörde fark yaratan müşteri odaklı hizmet anlayışımız, bize bu yıl uluslararası platformda 3’üncü kez ödül getirdi. Gurur duyuyoruz” dedi.

Türkiye’nin güvenlik alanındaki lider ismi Pronet, çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin yarıştığı 11. Contact Center World Awards’tan büyük ödülle döndü. Bu yıl 30’dan fazla ülkeden katılımcının başvurduğu yarışmada “Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi” unvanına layık görülen Pronet, ödülünü Las Vegas’ta düzenlenen törenle aldı.  

Alarmlara cevap verme hızında dünya ortalamasını 4’e katlıyor

Pronet, bu yıl Contact Center World’ün EMEA bölgesi ödüllerinde de yine aynı kategoride birinci olmuştu. Böylece Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’nın en iyisi olduğunu kanıtlamış ve dünya finallerine katılma hakkı elde etmişti. Pronet bu başarısını sıradan çağrı merkezi anlayışının çok ötesine geçen, kaliteli ve hızlı hizmetine borçlu. İnsana ve teknolojiye hiç durmadan yatırım yapan Pronet, bunun bir sonucu olarak, alarm sonrası abonelerine ortalama 10 saniyede ulaşıyor. Böylece 40 saniye olan dünya ortalamasının çok üstünde bir hizmet sağlayabiliyor.  

Bu yıl uluslararası yarışmalarda üçüncü kez ‘en iyi’ seçildi


Las Vegas’ta Pronet adına ödülü teslim alan Müşteri Deneyiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Olgun Kükrer, “Sektörde fark yaratan müşteri odaklı hizmet anlayışımız, bize bu yıl uluslararası platformda 3’üncü kez ödül getirdi. Önce EMEA bölgesinde birinci olduk. Ardından Stevie’lerde altın ödüle layık görüldük. Şimdi de çağrı merkezi alanında ‘dünyanın en iyisi’ seçildik. Müşterilerimize kaliteli, hızlı, değer ve fark yaratan bir deneyim yaşatmak için 7 gün 24 saat çalışıyoruz. Pronet Alarm Haber Alma Merkezi, yılda toplam 2 milyon sinyal alıyor, 1 milyon çağrı karşılıyor ve 6 milyon dış arama yapıyor. Tüm bu çalışmalarımızın dünya çapında görünürlük kazanması bizlere gurur veriyor” dedi.