Türkiye’nin lider güvenlik şirketi Pronet, uluslararası
standartlardaki yaratıcı projelerin yarıştığı Hermes Ödülleri’nden Platinum
ödülle döndü. Pronet’in, video kategorisinde ve pazarlama iletişimi alanında büyük
ödüle layık görülen projesi, Böcek Yapım işbirliğiyle hayata geçirilen dört farklı
filmi kapsıyor.
Pronet’i
ödüle taşıyan filmlerde, markanın gerçek kullanıcıları başlarından geçen gerçek
hikayeleri ve kendileri için travmatik olan durumlarda Pronet ile yaşadıkları
deneyimi tamamen kişisel yorumlarıyla anlatıyorlar. İstanbul’da yalnız
yaşadığını söyleyen bir kullanıcı “Evime sahip çıkan tek şey Pronet” diyor.
Evinde yangın çıktığı sırada orada olmayan bir kullanıcı, bu bilgiyi kendisine
ulaştıranın da, olaya müdahale edilmesini sağlayanın da Pronet olduğunu söylüyor.
Diğerleri ise “Hırsızlığa karşı aldık ama Pronet canımızı kurtardı”, “Hırsızın
girememesinin tek sebebi Pronet” şeklinde deneyimlerini ifade ediyor.
“Kullanıcılarımızın
güvenini kazanmak çok kıymetli”
Pronet
Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Hayatın
önümüze çıkardığı zorlu anlarda, kullanıcılarımızın yanında olabilmek, onların
güvenini kazanabilmek bizim için çok kıymetli. Bu projemizin böylesi prestijli
bir ödüle layık görülmesi, her zaman daha ileri gitme vizyonumuzu daha da
pekiştiriyor” dedi.
Pronet,
geçtiğimiz yıllarda müşteri deneyimi alanında, dünya birinciliğinin de dahil
olduğu pek çok ödül kazanmıştı. Marka teknoloji ve insan kaynağına sürekli
yatırım yaparak, müşterilerinin kişisel güvenlik senaryolarına özel çözümler
geliştiriyor. Pronet Alarm Haber Alma Merkezi’nin gelen sinyallere, dünya
ortalaması olan 60 saniyenin çok altında, ortalama 10 saniyede geri dönebiliyor
oluşu hayat kurtarıyor. Pronet, hırsızlık, yangın, su baskını, gaz kaçağı, acil
sağlık ve panik durumlarını da kapsayacak şekilde, kullanıcıları için tam
koruma sağlıyor.
Ödüle layık görülen videoları izlemek için: https://www.pronet.com.tr/pronet-kullanicilari-anlatiyor