Hemen Arayın

Güvenlikte “10 saniye” formülü: Teknoloji ve insan kaynağı

Pronet 20 yıldan uzun süredir Türkiye’de güvenlik alanında pek çok yeniliği hayata geçiriyor. Teknoloji ve insan kaynağına yaptığı düzenli yatırımlar sayesinde operasyonunun kalbi olan Pronet Alarm Haber Alma Merkezi’nin mükemmel şekilde işlemesini sağlıyor. Markanın Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Merkeze her yıl 2 milyon alarm sinyali ulaşıyor. Bu sinyallere dünya ortalaması olan 60 saniyenin çok altında, 10 saniyede dönüyoruz. Bu şekilde hayat kurtarıyoruz” diyor.

Pronet kullanıcılarının hırsızlık, yangın, gaz kaçağı, su baskını, acil sağlık ve panik durumlarında gönderdikleri alarmlar, Alarm Haber Alma Merkezi tarafından karşılıyor. Vakanın niteliğine göre, ambulans, itfaiye, emniyet gibi ilgili kurumlara buradan haber veriliyor. Pronet Alarm Haber Alma Merkezini benzerlerinden farklı kulan en önemli özelliği ise, kendisine ulaşan alarmları dünya ortalaması olan 60 saniyenin çok altında, ortalama 10 saniyede yanıtlıyor oluşu.

Birkaç saniye bile çok önemli
Pronet’in Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Pronet Alarm Haber Alma Merkezi tecrübe, üstün teknoloji ve eğitimli insan kaynağı bir araya geldiğinde ne kadar büyük fark yaratabileceğinin somut bir örneği. Biz 20 yılı aşkın süredir bu alanlara yaptığımız yatırımlar sayesinde, birkaç saniyenin bile çok önemli olduğu vakalara en hızlı şekilde müdahale edilebilmesini sağlıyoruz. Böylece gerçek anlamda hayat kurtarıyoruz” diyor.

Yılda 7 milyon çağrıyı karşılıyor, 2 milyon alarm sinyali alıyor
Habip’in verdiği bilgiye göre, 365 gün 7 gün 24 saat hizmet veren Pronet Müşteri Hizmetleri 7 milyon çağrıya hizmet veriyor. Ayrıca, Alarm Haber Alma Merkezi’ne ulaşan 2 milyon alarm sinyali, herhangi bir alarmın gözden kaçma ihtimalini sıfıra indiren teknik altyapı sayesinde saniyeler içinde yanıtlanıyor. Alarm durumlarının yanı sıra, Pronet Müşteri Hizmetleri ekibi  yaptıkları telefon görüşmeleriyle kullanıcıların diğer sorunlarına da çözüm üretiyor ve her yıl talepler, teknik yardım gibi konulardaki çağrılara yanıt veriyor.

Çalışanlara stres yönetimi eğitimi de veriliyor
Pronet Alarm Haber Alma Merkezinde 100’ü aşkın deneyimli profesyonelden oluşan bir kadro görev yapıyor. Habip, çalışanların sıkı bir eğitimden geçtiğini belirtiyor ve ekliyor: “Burada çalışan arkadaşlarımızın her vakada en faydalı şekilde yardımcı olabilmeleri hayati önem taşıyor. Bu nedenle çalışanlar öncelikle sıkı bir eğitime ve sonrasında da sürekli sınavlara tabii tutuluyorlar. Eğitimler sadece müşteri hizmetleri ve güvenlik prosedürleri değil, stresle başa çıkma gibi pek çok alanda gerçekleştiriliyor.”

Güvenlik riski tamamen ortadan kalkmadan işleri bitmiyor
Pronet Alarm Haber Alma Merkezi çalışanları sürecin takibini yapmayı da ihmal etmiyor. Çalışanlar, güvenlik riskinin ortadan kalktığından emin olmadan ve sonrasında kullanıcıyı arayıp her şeyin yolunda olduğu teyidini almadan söz konusu vakayı tamamlanmış olarak kabul etmiyor.

Pronet’e dünya birinciliği getirdi
Pronet, Alarm Haber Alma Merkezi’nde gerçekleştirdiği başarılı çalışmaları sayesinde bugüne dek aralarında 11. Contact Center World Awards’ta “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde kazandığı dünya birinciliği de dahil pek çok ödüle layık görüldü.
 
Pronet hakkında:
1995 yılında kurulan Pronet, bugün yaklaşık 200 bin aktif güvenlik sistemi kullanıcısı ve 5000’i aşan özel güvenlik projesiyle sektörünün lider şirketidir. Sunduğu güvenlik çözümleriyle kişi, kurum, kuruluş, öz varlık ve bilginin korunmasını sağlayan Pronet, ev ve işyeri güvenliğinin yanı sıra bankalar, alışveriş merkezleri, havaalanları, perakende mağaza zincirlerinin de aralarında bulunduğu birçok büyük kuruma yönelik hizmet ve çözümler üretiyor. Hizmetlerini hırsızlığa karşı önleyici ve caydırıcı tedbirlerle sınırlı tutmayan Pronet, abonelerine ‘5 Korumalı Güvenlik Hizmeti’ ile hırsızlık, yangın, gaz kaçağı, su baskını gibi olayların yanı sıra acil sağlık ve panik durumlarına da müdahale edebiliyor. İnsana ve teknolojiye sürekli yatırım yapan Pronet, bunun bir sonucu olarak alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor. 2015’te Türkiye’de En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü kazanan Pronet, 2016’da da çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli etkinliklerinden 11. Contact Center World Awards’ta, “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde önce EMEA Bölgesi (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) ve sonra dünya birincisi oldu. Pronet ayrıca, dünyanın en saygın iş ödülleri organizasyonlarından Stevie Awards 2016’da 4 altın, 3 bronz ödül kazanarak önemli bir başarıya daha imza attı; 2017’de ise “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Ücretsiz Teklif Al

Ücretsiz Teklif Al

Evinize, işyerinize ve günlük yaşamınıza uygun güvenlik sisteminizi belirlememiz için lütfen formu doldurun, sizi en kısa sürede arayalım.

Tüm bilgileriniz Pronet tarafından gizli tutulacaktır.
captcha

HEMEN TEKLİF ALIN HEMEN ARAYIN 444 1 911 HEMEN ARAYIN 444 1 911