Pronet Hakkında

Pronet, ev ve işyerleri için güvenlik çözümleri sunan Türkiye’nin lider elektronik güvenlik firmasıdır. 1995 yılında kurulan Pronet, tüm Türkiye’ye yayılan hizmet ağı ile 200 bine yakın abone ve 1 milyonun üzerinde kullanıcıya geniş kapsamlı ve yenilikçi hizmet sunmaktadır.

Şirket Profili

Kurulduğu günden bu yana tek işi güvenlik olan Pronet; kullanıcı dostu ve geniş seçim olanakları sağlayan alarm ve görüntüleme sistemleri ile hem bireysel hem kurumsal müşterilerin tercihidir. Türkiye’nin her yerine güvenlik çözümleri sunan şirket, bankalar ve bankalara bağlı şube ve ATM’lerden Türkiye’nin önde gelen perakende mağaza zincirlerine kadar seçkin bir müşteri portföyüne sahiptir.

Pronet, en yeni ürünü, Türkiye’nin ilk akıllı güvenlik sistemi Pronet Plus ile, interaktif güvenlik ve görüntüleme sistemleri alanına adım atmış ve konumunu daha da güçlendirmiştir. Pronet Plus, mobil uygulaması sayesinde, ev veya işyeriyle bağlantı kurarak istenilen yer ve zamanda güvenlik kontrolü sağlamaktadır. Şirket, ayrıca paket tercihine göre karbonmonoksit, LPG ve doğalgaz kaçaklarını önleyen, yangın anında Pronet Alarm Merkezi’ni uyaran, ev ya da işyerine anında ambulans yönlendirmesi yapan sistemlerle de kullanıcıların hayatlarını korumaktadır.

Güvenlik hizmetinin bir parçası olan ve deneyimli, aynı zamanda profesyonel bir kadrodan oluşan Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi, tüm aramaları anında yanıtlayarak kapsamlı bir çağrı merkezi gibi hizmet vermektedir. Hızlı büyümesini sürdüren şirket; 2012 yılında dünyanın en büyük yatırım şirketlerinden biri olan Cinven'le yatırım ortaklığı gerçekleştirerek gücüne güç katmıştır. Türkiye’de yüzde 100 müşteri memnuniyeti ilkesiyle hizmet veren Pronet, her gün 24 saat; teknolojik altyapısı, güvenlik sektöründeki benzersiz deneyimi ve 2 bin eğitimli profesyonel kadrosuyla Türkiye genelinde çalışmalarını sürdürmektedir.

Yönetim Ekibi

  • ALP SAUL

    Yönetim Kurulu Başkanı

  • EDİZ HABİP

    Pazarlama ve İş Geliştirme
    Genel Müdür Yardımcısı

  • İPEK ÖTÜGEN DİNÇER

    Satış Genel Müdür Yardımcısı
    İnsan Kaynakları & Organizasyonel Gelişim Genel Müdür Yardımcısı

  • ENGİN KURTAY

    Satış Sonrası Hizmetler
    Genel Müdür Yardımcısı

  • OLGUN KÜKRER

    Müşteri Deneyiminden Sorumlu
    Genel Müdür Yardımcısı

  • ÖZGÜR ÇETİN

    Bilgi Teknolojileri ve Tedarik Zinciri
    Genel Müdür Yardımcısı

  • MEHMET ALTAN KARAARSLAN

    Finans Direktörü

Tarihçe

Kurulduğu 1995 yılından bu yana Pronet’in tarihçesinde bir çok birçok başarıya imza attı.

1995

› Geleceği gördük, Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi'ni kurduk.

1998

› Akmerkez’in güvenlik projesi üstlendiğimiz ilk proje oldu.

1999

› AGİT Zirvesi ile ilk kamu projemizi tamamladık.

2000

› T.C. Merkez Bankası'nı korumaya başladık.

2001

› Pronet artık Topkapı Sarayı'nda

2002

› Abonelik bedeli uygulaması ile Türkiye'de bir ilki gerçekleştirdik.

2003

› Telekomünikasyon sektöründeki ilk projemizi Avea ile gerçekleştirdik.

2005

› Abone sayımız 10.000'e ulaştı, büyümeye devam ettik Maslak'a taşındık.

2006

› Turkcell en başarılı teknoloji uygulaması ödülünü aldık.

› Gazete ilanımız ile 19. Kristal Elma ödüllerinde yapı ve yapı malzemeleri dalında Kristal Elma ödülünü kazandık.

› Üyeleri arasında Dünya Bankası'nın da bulunduğu uluslararası bir bağımsız girişim sermayesi olan Turkven, Pronet'e %50'e oranında finansal ortak oldu.

2007

› Ernst&Young Yılın Girişimcisi Yarışmasının Türkiye finalistleri arasında yer aldık, aynı yıl 20.000 aboneye ulaştık.

› Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri'nde Basında En İyi Konut ve Emlak Reklamı ödülünü kazandık.

2008

› İzmir ve Antalya'da bölge ofislerimiz açıldı. İstanbul Call Center Awards'ta En İyi Çağrı Merkezi Ödülü'nü kazandık.

2009

› Çözüm Ortaklığı Programını başlattık, 50.000 aboneye ulaştık ve yeni hizmetimiz Kameram Sistemi ilk abonesi ile tanıştı.

2010

› Yeni evimiz Flatofis'e taşındık.

2011

› 100.000'inci abonemize ulaştık, Bursa'da yeni bölge ofisimizi açtık.

2012

› Adana, Mersin ve Kocaeli'nde açılan yeni bölge ofislerimiz ile büyümeye devam ettik, Londra Merkezli bağımsız girişim sermaye şirketi Cinven ile beraber yolumuza devam etme kararı aldık.

› 24. Kristal Elma Ödüller'inde Dijital Dalı altında bulunan Mobil Uygulamalar kategorisinde 'Panik Butonu iPhone Uygulamamız' ile Kristal Elma'nın sahibi olduk.

2013

› 150.000'inci Abonemize Merhaba Dedik.

2014

› Kristal Elma ödüllerinde ‘Musibet-Biletini Kestik’ isimli viral reklam kampanyamız ‘En İyi Entegre Kampanya’ ve ‘En Yaratıcı Dijital Kampanya’ dallarında ‘Kristal Elma’ olmak üzere toplam 4 ödül kazandık.

2015

› Kariyer.net sponsorluğunda düzenlenen 13. İnsana Saygı Ödülleri’nde ‘İnsana Saygı Ödülü’nün sahibi olduk.

› Mixx Awards’da Viral dalında Gümüş Mixx ödülü aldı.

› 180 000’inci abonemize merhaba dedik.

› 10. IMI Ödülleri En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü aldık.

2016

› 15. İnsana Saygı Ödülleri'nde, iş başvurularını en hızlı ve en yüksek oranda yanıtlayan şirketlerden biri olarak bir kez daha “İnsana Saygı Ödülü”ne layık görüldük.

› Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödüllerinden Contact Center World Awards’un EMEA Bölgesi’nde (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci olduk.

› Stevie Awards 2016’da Pronet, müşterilerine yaşattığı, fark yaratan deneyimle Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi kategorisinde altın ödül ile birlikte diğer kategorilerde de 4 altın, 3 bronz ödül daha kazandı.

Basın Odası

  • Müşteri deneyiminde dünyanın en iyisi Pronet!

    Türkiye’nin güvenlik alanındaki lider ismi Pronet, yenilikçi ve fark yaratan hizmetleriyle “Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi” ödülüne layık görüldü. 11. Contact Center World Awards’ta kazandığı ödülü, Las Vegas’taki törenle teslim aldı. 20 yılı aşkın süredir yürüttüğü faaliyetleriyle Türkiye’de adeta baştan bir sektör yaratan firma her yıl yangından sele, panik anından gaspa, hırsızlıktan acil yardıma 4000’e yakın vakaya müdahale edilmesini sağlıyor. Yılda 6 milyon arama yapan Pronet Alarm Haber Alma Merkezi, alarm sonrasında kullanıcılara 10 saniye içerisinde geri dönüyor. Bu süre dünyada ise ortalama 60 saniye olarak ölçülüyor. Teknolojiye ve insan kaynağına yaptıkları yatırımlar sayesinde tüm dünyada görünürlük elde ettiklerini belirten Pronet Yönetim Kurulu Başkanı Alp Saul, firmanın orta dönem hedefini, “Avrupa’nın en büyük 3 güvenlik şirketinden biri konumuna gelmek” şeklinde özetliyor.

    Devamını Okuyun
  • Pronet güven dolu dünyasını annelere açtı!

    Hamilelik ve doğum sonrasında çocuk bakımı gibi konular tüm annelerin ve anne adaylarının aklını her an meşgul ediyor. Türkiye’nin güvenlik alanındaki lider ismi Pronet, 30 Ekim Pazar günü KidZania’da gerçekleştirdiği Bilinçli Anneler, Güvende Çocuklar Semineri ile bu konulara değinerek güven dolu dünyasını annelere açtı. Katılımcılar etkinlikte Bebeim Geliyor Esra Ertuğrul, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Uzmanı Özge Selçuk Bozkurt ve Hassas Anne Ece Kumkale ile bir araya gelerek keyifli sohbetler gerçekleştirdi. Konuşmacılar kendi tecrübeleri ve uzman görüşlerinin yanı sıra, Pronet’in annelere yardımcı olan 5 korumalı güvenlik hizmeti ve Kameram uygulaması konusunda da bilgi verdi. Bu sırada çocuklar ise, pazar gününü KidZania’nın etkinlik alanında keyifle geçirdi.

    Devamını Okuyun
  • Pronet Kameram ile annelerin aklı evde kalmıyor

    Türkiye’nin güvenlik alanındaki lider ismi Pronet, Kameram hizmetiyle anne ve babaların içini rahatlatıyor. Aileler artık bakıcıyla evde kalan çocuklarını istedikleri an cep telefonu, tablet ya da bilgisayar aracılığıyla uzaktan izleyebiliyor; çocuğu yemeğini yedi mi, uyudu mu, bakıcısıyla nasıl anlaşıyor gibi soruların cevabını ilk elden alıyor. Kullanması oldukça pratik olan Pronet Kameram hizmetinin kurulumu için, evde internet bağlantısı olması yeterli oluyor.

    Devamını Okuyun
  • Müşteri odaklı hizmeti Pronet'e altın Stevie getirdi!

    Türkiye’nin güvenlik alanındaki lider ismi Pronet, fark yaratan müşteri deneyimi çalışmalarıyla almaya hak kazandığı Stevie Awards ödüllerine, 21 Ekim’de Roma’da gerçekleştirilen törenle kavuştu. Pronet adına ödülü alan Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, alarm sonrasında abonelerine ortalama 10 saniye içinde ulaşarak, 40 saniyelik dünya standardının çok üstünde bir performans gösterdiklerini vurguladı. Habip, “Müşterilerimize benzersiz bir deneyim yaşatma çabamız son olarak, alanının en prestijli ödülüyle de tasdik edilmiş oldu” dedi.

    Devamını Okuyun
  • Yangına karşı erken müdahale Pronet’in ‘5 Korumalı Güvenlik Hizmeti’ ile mümkün

    Güvenlik sektörünün lider oyuncusu Pronet, ev ve işyerlerini yangına karşı uyarıyor. İBB İtfaiye Daire Başkanlığı’nın açıkladığı verilere göre bu yılın ilk 6 aylık döneminde İstanbul’da 15.933 yangın gerçekleşti, yangınlar en çok sigara ve elektrik kontağından çıktı.  Pronet, sunduğu ‘5 Korumalı Güvenlik Hizmeti’nden yararlanılması sayesinde erken müdahale imkanının yükseldiğini ve bunun da can ve mal güvenliği açısından büyük önem taşıdığını belirtiyor. Yangın, hırsızlık, gaz kaçağı, su baskını, acil sağlık ve panik gibi durumlarda koruma sağlayan Pronet’in ‘5 Korumalı Güvenlik Hizmeti’nden yararlanan kullanıcılar herhangi bir olumsuz durumda ortalama 10 saniye gibi kısa bir süre içinde aranıyor ve ardından itfaiye, ambulans gibi gerekli yönlendirmeler yapılarak olaya hızla müdahale edilmesi sağlanıyor.  

    Devamını Okuyun
  • PRONET LOGO
    pronet logo pronet logo pronet logo
  • PRONET LOGO KULLANIMI
    pronet logo
  • PRONET SİREN
    pronet logo